Outlet mofflo 

        

            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                 

 

 

Czas realizacji i dostępność towaru

 

 

Każdy opis produktu zawiera informację o dostępności produktu w magazynie lub terminie oczekiwania na realizację zamówienia.

Aktualizacja stanów magazynowych:
stan magazynowy aktualizowany jest kilka razy dziennie.

UWAGA:
sklep Mofflo prowadzi sprzedaż internetową oraz stacjonarną jednocześnie i może zdarzyć się, że zakupiony produkt będzie niedostępny z powodu sprzedania go w sklepie stacjonarnym, przed aktualizacją stanu magazynowego sklepu online.

 

Proces realizacji zamówień:

* zamówienie złożone w sklepie Mofflo potwierdzane jest mailem wysyłanym do Klienta, w ciągu 48 godzin roboczych od chwili złożenia zamówienia;
* w zależności od dostępności towaru, zamówienie przyjmuje status „Oczekiwanie na dostawę”, „Oczekiwanie na płatność” lub „Gotowe do wysłania”. W pierwszym przypadku Klient otrzymuje maila z informacją o statusie zamówienia;
* po wysłaniu przesyłki Klient otrzymuje mail z potwierdzeniem statusu;
* zamówienie jest anulowane jeśli:
- Klient zrezygnuje ze złożonego zamówienia
- w podanym terminie nie zostanie uiszczona należność
- Sklep Mofflo nie będzie mógł zrealizować zamówienia z powodów niezależnych
W każdym przypadku Klient otrzyma mail z informacją o anulowaniu zamówienia.

 

Terminy realizacji zamówień:

* 'Produkt dostępny w magazynie.'
– wysyłka możliwa w ciągu 3 dni roboczych od potwierdzenia należności na koncie sklepu Mofflo.

* 'Produkt na zamówienie. Proszę pytać o termin realizacji.'
– termin dostawy uzgadniany jest każdorazowo po ustaleniu z producentem produktu.

* 'Produkt na zamówienie. Termin realizacji (…) tygodni.'
– przybliżony termin dostawy podany przed producenta, potwierdzany każdorazowo przez sklep Mofflo.

* 'Oczekiwanie na dostawę.'
– produkt zamówiony przez sklep Mofflo, wkrótce dostępny w magazynie.

 

Termin wysyłki:

Termin wysyłki produktu określany jest na podstawie stanu magazynowego, terminów dostaw naszych partnerów i informacji uzyskanych od dystrybutorów i producentów.

Przykładamy najwyższą wagę do określenia dokładnego terminu wysyłki, nie możemy jednak zagwarantować dotrzymania tych terminów. W przypadku zmiany planowanego terminu wysyłki Mofflo będzie informować Klienta na bieżąco za pośrednictwem maila lub telefonicznie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://mofflo.pl/pl/i/Dystrybucja/21

 

 Copyright © Mofflo 

Sklep internetowy Shoper.pl